czwartek, 22 grudnia 2016

#144- Werpaj poleca... kanały na YouTube cz.2

czwartek, 22 grudnia 2016
Witajcie. Jak dawno tej serii tutaj nie było (jak i mnie tutaj, ale nie aż tak długo). Chyba już grubo ponad rok. Coś mi się o niej zapomniało, ale wraca, bo mam parę nowych odkryć na YouTube, którymi chcę się z Wami podzielić, więc jeżeli subskrybujecie mało kanałów i szukacie czegoś nowego do oglądania to zapraszam do czytania.


1) Osipowiczkę poznałam dzięki Asi Ashplumplum (na której bloga również polecam zajrzeć, bo jest mistrzynią minimalistycznych stylizacji), bo z tego co pamiętam chodzą czasami razem na zakupy lumpeksowe. I właśnie te zakupy najbardziej lubię u Osipowiczki oglądać. Zawsze wyhaczy coś fajnego, stworzy coś z niczego. A poza tym mamy prawie identyczny gust, więc jak chcecie się trochę zainspirować i załapać pomysły na niebanalne biało-czarno- jeansowe stylizacje to Osipowiczka będzie dla Was jak znalazł.


2) U ThePinkRook oglądam głównie również to co trafia się jej w ciucholanadach, ale w porównaniu do Osipowiczki, która jednak trzyma się minimalistycznego stylu, ThePinkRook to petarda mieszania stylów, przełamywania stylizacji jednym szalonym dodatkiem, jak również pokazywania, że warto bawić się modą i być odważnym. Dzięki niej uwierzyłam, że zabawa proporcjami naprawdę wychodzi na plus i że nie warto się bać jeżeli coś na pierwszy rzut oka nie pasuje do naszej figury, bo w połączeniu z innymi rzeczami może wyglądać znacznie ciekawiej.

3) I na koniec Szarlot t, która już nie ma niczego wspólnego z modą. Trafiłam na nią przypadkiem szukając z nudów filmików o wegańskich posiłkach i o, mamuni! Przepadłam totalnie! Nie wiem co ta kobieta w sobie ma, ale jest tak prawdziwa, szalona, a zarazem wydaje się tak pozytywnie nastawiona do życia, że nie da się przestać jej słuchać. Nie wiem jakim cudem nie ma nawet 10 000 subskrypcji, bo zdecydowanie zasługuje na więcej. Jest po prostu jak nasza dobra koleżanka z sąsiedztwa, a na dodatek wstawia przepysznie wyglądające przepisy, które zawsze mam ochotę spróbować!

Znaliście dziewczyny wcześniej, czy słyszycie o nich po raz pierwszy? Macie jakieś kanały, które Wy oglądacie regularnie i moglibyście polecić? 

Pozdrawiam, Weronika. 

9 komentarzy:

  1. Tak szczerze to żadnego z tych kanałów nie kojarzę :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam żadnej z dziewczyn, a jedyna youtuberka jaką oglądam to saruska, ale jeśli mnie kiedyś coś natchnie to pewnie zajrze


    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam zadnej z nich ale chetnie je obejrze gdy tylko znajde wiecej czasu! ❤
    Zapraszam do siebie, jesli ci sie spodoba mozesz zaobserwowac ❤❤
    moj blog❄ <-

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znałam żadnej z tych youtuberek ale po twoim poleceniu bardzo chętnie zajrzę na ich kanały;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za dobre słowa i ciepło pozdrawiam! 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nałogowo oglądam Weronikę Truszczyńską i szczerze Ci ją polecam jeśli interesuje Cię kultura Chin :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam tych dziewczyn, ale ich kanały zapowiadają cię ciekawie! Jedyne vlogi na yt które oglądam to vlogi jemerced :D
    Zapraszam do siebie -> https://aisakm.blogspot.com/2016/12/tomato-soup.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnej z tych dziewczyn, ale z chęcią zajrzę na ich kanały ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam jeszcze ani jednej, ale chyba się skuszę:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Naprawdę wiele dla mnie znaczy.
Jeżeli chcecie bym weszła na Wasze blogi podeślijcie linka. Będzie mi prościej.

Co jednak nie oznacza, że wyznaje zasadę obserwację za obserwację. Dodaję blogi, które naprawdę mnie ciekawią :)

Pozdrawiam, Weronika

|Polne-Maki| Trochę mody, trochę kultury, książki, filmu, różnych zagadnień (W.) © 2014